Změna programu vyhrazena. 

11:35 Lekce pohybu II. / Patrik Čavoj - nová lekce

14:30 Iyengar jóga II. / Michal Raszka - nová lekce

  • Vinyasa
    Dynamická forma jógy.
  • Radostný pohyb
    Základní prvky a figury latinsko-amerických tanců pro ženy.
  • Hormonální jóga
    Soustava cviků a dechová technika, která podporuje tvorbu hormonů v těle.
  • Fitness pro ženy
    Silové cvičení v kombinaci s různě intenzivními prvky pro rozvoj dobré kondice, síly a celkové fyzické zdatnosti.
  • Hravé pohybovky
    Cvičení, tanec, říkanky pro rodiče s dětmi ve věku 2 - 5 let.
  • BoMa Way
    Vědomý silový trénink se zaměřením na zvýšení kondice a formování postavy.
  • Dance Aerobic
    Zábavná taneční forma aerobicu.
  • Pilates
    Cvičební systém, který je zaměřen na flexibilitu, dech a sílu svalů, zejména těch hlubokých vnitřních.
  • Kettlebell trénink
    Silový trénink se závažím – kettlebell.
  • MaMamove
    Cvičení pro mámy, návrat do formy po porodu. Děti se mohou cvičení zúčastnit. Věk dětí není omezen.
  • Latinské rytmy
    Základní kroky i taneční sestavy (samba, rumba nebo cha-cha), ladnost, elegance a krása v každém pohybu.
  • Power jóga
    Jóga zaměřená na sílu, flexibilitu a rovnováhu těla a mysli.
  • Kokora dance
    Dílna vědomého tance, pro ty, kteří nevydrží v lotosu.
  • Jumping Fitness (Trampolíny)
    Dynamická lekce zaměřená na stabilitu, koordinaci, rychlé spalování tuků.
  • Dětská jóga
    Hravá jóga pro děti od 3 do 10 let společně s rodiči.
  • Total body workout
    Vysoké tempo lekce, ve které se střídají posilovací cviky s kardio cvičením.
  • Iyengar jóga
    Jóga zaměřená na precizní provedení pozic s ohledem na vaše tělo.
  • Jin Jang jóga
    Propojení silové (jangové) a relaxační (jinové) části jógy.
  • Tanec životní síly
    Tanec, který vám umožní probudit vaši životní sílu, hojnost, důvěru a záměr duše.
  • Párová jóga
    Jógové cvičení pro dvojice - nejen pro páry.
  • Lekce pohybu
    Objevování našich aktuálních reálných pohybových rozsahů a budování pohybového potenciálu a přirozené tělesné síly.
  • Latino
    Taneční lekce s konceptem pro tvarování těla a posílením problémových partií (mezilopatkové svaly, bříško a zadeček).
  • Kruhový trénink
    Cvičební sestava pro komplexní zatížení celého těla s různým stupněm obtížnosti – pro začátečníky i pokročilé.
  • Flowin
    Cvičení na speciální podložce s vlastní vahou, k posílení břišních svalů, šetrné k vašim kloubům.
  • Feldenkreisova metoda
    Neobvyklými pohyby k funkčnímu propojení těla a širšímu sebe-obrazu.
  • Yin jóga (75 min.)
    Klidná forma jógy zaměřená na protažení svalů a jejich fascií.
  • PortDeBras
    Sestavy cviků, které připomínají tanec. Krásně se při nich zahřejete.
  • Kondiční box
    Všestranná pohybová aktivita vycházející ze základních boxerských technik.
  • Tabata
    Intervalový trénink, ve kterém se střídají 20 sekundová cvičení proložená 10 sekundovou pauzou.
  • Jóga pro muže
    Klidná jóga zaměřená na protažení a flexibilitu.